Conceput și Fabricat în România!

Livrare

BOSSULICA este primul brand romanesc de mobila moderna pentru animalutele de companie. Tinand cont de faptul ca produsele noastre pot fi personalizate cu numele animalutelor, acest lucru nu ne permite sa tinem un stoc iar productia si livrarea se face doar la comanda.

 

Echipa Bossulica face toate eforturile ca piesele de mobilier sa ajunga cat mai repede la animalutul dumneavoastra insa, pentru ca pot aparea diverse provocari pe drum, exista riscul ca productia sa ocupe mai mult timp decat ne-am astepta. De asemenea, pot aparea intarzieri la livrarea pieselor de mobilier, din cauza unui numar mare de produse comandate. Stati fara grija ca Bossulica va tine în permanenta legatura cu dumneavoastra pe email si la telefon si veti fi la curent cu statusul comenzii.

 

Produsele noastre pot fi livrate oriunde in tara si beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitatile principale din lista de locatii a curierului. Comenzile sunt expediate din atelierul nostru in max. 5-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Coletele expediate prin firma de curierat rapid ajung la destinatie, de obicei, în 2 – 3 zile lucratoare. In perioadele aglomerate (de Craciun, de Mos Nicolae, de Pasti, de Black Friday, de 1 iunie, etc.) sau in perioadele cu conditii meteorologice nefavorabile, pot aparea intarzieri.

 

Livrarea se poate face catre o persoana fizica sau juridica din Romania.

Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite cu clientii pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.

 

S.C. GLOBAL FURNITURE 4 BOSSY S.R.L. va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare mentionate pe site-ul www.bossulica.ro

Totusi, S.C. GLOBAL FURNITURE 4 BOSSY S.R.L nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.

In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati la adresa de email office@bossulica.ro

 

In ceea ce priveste firma de curierat, livrarea coletului se va face la adresa specificata in detaliile comenzii. In ziua in care se va face livrarea produselor veti fi instiintat/a in cursul diminetii prin intermedul unui SMS care va contine si numarul de telefon al curierului care va face livrarea, iar in eventualitatea in care doriti o anumita ora de livrare puteti sa luati legatura cu reprezentantul firmei de curierat si sa ii comunicati acest lucru.

Mentiune: produsele comandate nu pot fi ridicate de la sediul social sau punctul de lucru al S.C. GLOBAL FURNITURE 4 BOSSY S.R.L.. Produsele pot fi expediate doar prin intermediul serviciilor de curierat.

 

Va multumim pentru atentia acordata,

Echipa BOSSULICA

 

Loading...